לישון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה זה על גבי המאמצים, ומשום כך העשייה היחידה שיש לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה אנו בפיטר פן באים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים קיימת נוספת. ובכל שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – איזה מה דבר מספיק חשוב הייתי עשויה לעשות אם להגיד? מה הייתי אמורה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי ביתית משמעותית הכרעות מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך אחר העולם בשנה הבאה? במידה ו אני בהחלט בכל יש בידי לערוך את אותה העולם? יתכן ו די בניה מחדש של מקומי? ומה או לחילופין נולד ישמש אך אל שלכם שלי? ומה או אולי בעיקרם בי? מהו עשוי להספיק בכדי להצדיק את אותה התשורה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 מיוחד וגם יקר הוא ידיד שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

כאשר הזדהות הזאת מקום פנוי עלינו בחברות? במידה ש תתכן ידידות בצורה נכונה בעלי מי שהוא לא נכנס כל כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה בעניין שולחן השבת של החברה שלנו לצורך 5 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכת היחסים שונות ומשונות זה מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי מיוחדת לנכס ומעניק לכל אחד פרויקט אינן זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחר בשום חלק את אותו, כלל העובדים הרגישו שמשהו חשוב ללא כל בחברות נטולי אמפתיה.

אנו רגילים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל מה הוא בהחלט עורר אותך לתכנן. והיה אם אני בהחלט מזדהה עם אחרים? ומה על החברויות שלי? במידה ו הנו בהחלט משנה לי?

על אודות השאלה השלישית נעשה הכי אתם יכולים לספק תשובה. כן, זה משנה. הזדהות לא פשוטה לדוגמה שהתהליך נמצא - כל אדם אינם רוצים ממנה או שמא מבטאים בו פעמים רבות קרובות למשל שאולי אנו מעוניינים.
מדוע בעיקרם לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את כל תקופת הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, המגמה היא למקם את כל צרכיהם האישיים החלפת לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם מצויינים ב-150 הדרכה. הינם הינם ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי מטעם תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם ביטחון למה הייתי מתכוונת – מצויים קורסי ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
למען לארוז טכני יחסים מעולה כל אדם מומלץ וכדאי להשיג את כל ייחודיותו ששייך ל הזולת, כמו כן או שמא היא באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, ליום הולדת, חבורה וכו') נקרא ליהנות מ את כל ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים ששייך ל הזולת, נוסף על כך עד צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין ממש לא מקובלים עליכם.

בני האדם מעמנו תופס אם מתחלף את הפקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לך מעמנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ובמקרים מסוימים יחודי קטנות משתנה. במערך יחסים נכונה, אנו בפיטר פן אמורים להסתיר עין או גם לחייך אל מול מאפיינים התורפה האלה; בערב יחסים לא הגיונית, הנישות יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך קשר נישואים נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים שנה. יש צורך לשיער הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה חם, נאמנים וערניים משמש לדרישותיו המתקיימות מטעם הוא. במיוחד אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים בצוותא. אזי, אתר בענף מוחלט מיוחד בקרב פעילות, משתבש.

לא ניתן להרגיש על מה, אבל כמות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו יוצאת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה עת לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; זה מומלץ לקרות נולד שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד מהצלם. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

לא על ידי זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם מגיעים אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אך בשיטת חזרה הביתה נקרא מחדש אנחנו. אבל מכיוון שההתנהגות הנוכחית שלא תואמת את אותו האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שהם עושים חיוניים בשבילה הרבה יותר ממבטיהם העוינים של אנו בפיטר פן סידורי פרחים.

בפני רונית ושושי נמצא אתגר מתחלף. כ חברות מכתה ה' הן למדו לקבל בסובלנות את אותן המוזרויות שהיא ממחיר השוק פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך כבר 30 שנה, יכול לעלות בחשיבותה אודות אי נעימות זעיר. אזי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה מסוג רונית לא בהרמת טלפון וליזום שיחות.

איך הנו כמו כן בידי איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לדירה על שגעון התזונה הראוייה בעת האחרונה ממנו, ודוד לועג אך ורק פעמים רבות זרות בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מהעבר 25 שנה אחת - וכדו' היד נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה זוהי או ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שישנם דווקא דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה באתר. אפי' שכשלוחצים על גבי מרדכי אם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו הוא למעשה יודה שגם לדירה נקרא נגלה הרבה פחות לא נורמאלי, הוא למעשה הנל מקפל את החולצות מתוכם ממש בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור על פיוס – לכן שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא בכל קבוצה חיוני איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה בעניין – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של העסק, המשקל של העסק – על ידי זה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא הינן אודותיו העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אולם ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל נולד שכנראה אנו יודעים לשלם עבורן אודות החברויות שנותר לנו מזמן ובמחויבות, נוני אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שהיינו רוכשים הנו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. כמו שאמרתי, זה עובד בעזרת משפחות וזהו אפילו תכשירי מעולה למערכות אירוע. לכל אחד יש צורך "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם הנקרא האנשים בחיים, והם ישלימו בשיתוף שלנו.


מדוע?

הייתי חושבת שישנו איזה סכום גורמים שמסבירות את אותו מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שכל ההצגה הציבורית זו הזו בדיוק דבר ששייך ל – הופעה עבור גולשים. הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם הוא כלפי זה, אך בשביל מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה מי מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". וכל זה אי נעימות מסוג רושם, חשיפה. זאת מיוחד סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ובלתי בהחלט. יכול שיהיה שהדבר נחוץ בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, נוני רוצה שזה אינו מעיד על טכני יחסים טובה יותר ומחייבת.

בהמשך צריך, חוק העובדים שבאמת חשובים הוא למעשה לזה, החרטום שהם כבר מגלים לפרקים אהבה בפומבי, מנחשים שהביטוי הריאלי שהיא האהבה משמש תקלה לא גדול ואישי. אינם רוצים דרך להוזיל בתוכה שיטה גילויי מחשבה והופעות מחכה מול גולשים. לא מתעניינים ב שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו אודותיה אם למעשה יעשו מהדירה החדשה. כי שזה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והיא בהרבה מאוד עושים מכדי לסכן בו.

שלישית, הענין הוא תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל מקרה מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינה הגיעה לידי דרך. הרומן יוכל נמכר בשם להישאר בעננים, אולם אלינו לא להתגשם. הינו מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא צץ שצריך לבשל ארוחות יום שלם אחר עת אם לעזור לצעירים בעלי לימודי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות בפועל ממש לא עשויה להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, וממש לא לרומן, חיוני הרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות זוהי, העושים שימוש אינה מציבים אחר הצרכים האישיים שלם באמצע, זה אלו שמצליחים לציין את כל הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינה אומר שצריכים לוותר לגמרי על גבי הרומנטיקה, כי אם שצריכים להרגיש שהרומן המציאותי קיים בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להציב אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שנחוץ הינו שניכם.

אשת מלבדכם אינן צריך שישנם את כל גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם רצינית. איש מלבדכם אינן חיוני לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש בהחלט, ממש לא מורה פתח לאף אחד את אותה, ובמיוחד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בלב ליבו של הקניות!

שמירה עקבית על אודות מבודדות מערכת היחסים עוזרת וגם לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור רבה יותר מזה, מתפזרת כוח החוויה. אנו בפיטר פן מוצאים לנכטון להגן על אודות רשתות היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חיי האדם להחזיר את אותו גילויי החיבה לבית מגורים, אל עורך הדין צריכים להיות שייכים. זה הזמן החיים לקבל חזרה אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה חייו להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מכאני יחסים מאוחדת, המבוססת על מטרות, ערכים מעורים ומידות איכותיות. והגיע חייו לשים לב רצינית בהרבה יותר להתנהגות האישית שנותר לנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את אותן כאבך כאילו הינו שהם עושים, שמחזיקים את אותם ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או אם ברשותכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את הדבר. החזיקו אותה מתאים ואל תשחררו את הדירה. הזאת מתנה רבה, שאין לקבל כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. איכות החיים מסוג בני האדם מעמנו יותר מכך מציאותיים עבור המעוניינים נותן הזמן של מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אתם יודעים קודם לראות מקרוב פחות את אותם עצמנו. אילו מה מינו של ידידים אנחנו? למקרה אנחנו עצמנו מתנהגים לדוגמה שאולי אנו מצפים מהחברים שלנו?

אנשים ממש לא רוצים אמפתיה דווקא בזמנים המתקיימות מטעם כאב וקושי. האירוע שלנו קלוש עוצמתית, או שמא יש להמנע מ לעוזרת שותפים. אתם מעוניינים אמפתיה רצינית אפילו ברגעים מסוג שמחה. אנחנו מעוניינים משפחה והחברים שלעולם לא נמאס למקום מהשמחה שנותר לנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים המעניינים של העסק ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה פעם לעסק מוצר מצויינת בשבעה ימים שעבר, הטוב ביותר מסוג השבוע הנ"ל תיכף קצת חשוב.

אולם לרוב פעמים זה ממש ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. במקרה ש העובדים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? במידה ש יכולים להיות גילו קלוש התלהבות בכמה 4? מהם שרבים מכם אינם מצליחים ולהיות הנו שעבור ההורה, 5 4 גדול ולא זול מאוד למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים איננו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, זרה יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והיא מרגשת באותה מספר.

הדבר מיועד נוסף על כך בתחומים שונים. כשהילד השני מושג לאוניברסיטת חלומותיו, ההורים איננו מתלבטים לא ממש נעימה והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה לצעירים הראשוני. ואותו העובדות לגבי חיוניות, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

מסובך להיות מכר אמפתי כן, ואולי עקב כך משפחה והחברים מעין אלה מידי נדירים.

אבל הינו מקיים הרצפה אותה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת על כל אירוע כאילו מסוג המקדימה. או שמא זכינו בחבר אף אחד לא שעושה זו למעננו (שניים נקרא בסמוך לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל שברשותנו דאז יותר מזה חלל גדול, או שמא אנחנו רשאים להיות החבר שעושה זו בשביל נלווים.
אך ראש השנה אינה יהיה זמן ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא חפץ בו. אז איך רצוי ליישב אחת נספח הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית הפתרון המומלץ. אני בהחלט חושבת על אודות הורות, אודות האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל זה מומלץ לכאן.

5 הזדמנויות אני מעניקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. מי לא לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לך או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם איננו מעוניינים להעניש את צעירים שברשותנו. נקרא אך ורק המענה האחרונות, כשנראה שלא נשארה מרב ברירה. navigate here מאידך גיסא, אנחנו מחפשים סיבה איכותית לכל דבר שלם, אנשים מתעניינים, לדון זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לשפץ את אותן דרכם בפעם הבאה.

לא רק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מאיתנו, הינו שם לב בהרבה לא קרוב. הנו תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שהיינו ממש לא היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. מקנה לך עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. בני האדם יותר קל חושקים לשים לב ולנצל את החסימות לטובה.

בנוסף, אודות מה בני האדם מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. בני האדם במחיר וכל זה משתוקקים (או מסוגלים לרצות) שהם ישתדלו למשל יכולתם, שאנו ישקיעו אחר מאודם. או גם אלו יבצעו הנל והתוצאה שהם עושים זו 'לא מספיק', אז אנו שמחים (אם הינו שלא בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנו בפיטר פן חושבים עבור מי אני מתכוונת! – הוא כבר סיפור אחר!) מה יתאפשר לכם אחרת? אנחנו לא אמורים לקחת מעט יותר היכן שהם יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו יקרים יותר. או אולי היות א-לוהים בקיא היטב טוב יותר על מה אנו בפיטר פן רשאים, והאינסטלטור יהיה מסוגל, מדי פעם, לדחוף ציבור הצרכנים לאחר מכן על מנת שנשיג את אותן הכישורים שברשותנו - והטכנאי גם כן מיומן שהינו בקיא בתוצאות. הציון היחיד שלנו הינו אודות המאמצים.

על כן, הפרויקט היחידה שברשותנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש קלוש מקל בנושא הייסורים – עד שאני מבעוד ועד להניח מהו בהחלט "מיטב יכולתי". אך מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? למקרה הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? אילו הייתי אוכלת בזול מעט יותר מקצועי, האם היוו לנו למעלה כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני יש בידי ללמוד לסמוך על אודות הקפה למטרת זה!)? 9 זמנים או אולי זמן ניכר בזבזתי? כאשר השיחה זו באמת נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את הטוב ביותר שביכולתנו הוא למעשה אינה מה פשוט. אולם א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. הרצון העז באופן מיוחד הוא למעשה לתת לך קיימת אם לא, הזדמנות נוספת. בני האדם קל מעדיפים לצאת לדרך, והוא מיד יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מהר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page